מיומנו של דיג'יי: כמה טיפים על חתונה בטבע

מיומנו של דיג'יי: כמה טיפים על חתונה בטבע

מיומנו של דיג'יי: כמה טיפים על חתונה בטבע 1999 1333 DJ שרון גדסי

מקווה בשבילכם שכבר יצא לכם ליהנות מחתונה קסומה בטבע. מהאווירה הרכה, מהמרחבים העוטפים והאושר שבחתונה מיוחדת. חתונה בטבע דורשת את ההכנה הייחודית לה, וזוהי אופציה הקוסמת לזוגות שפחות נמשכים לאולמות או גנים ולעיתים ניתן לחסוך בעלויות מסויימות (או להפך, להשקיע יותר).

חתונה בטבע תעניק לכם ולאורחים שלכם אירוע ייחודי וחד פעמי. מעמדת התקליטן אומר שמוזיקה לחתונה בטבע היא התמחות בפני עצמה ומפגישה אותי עם זוגות רבים בעלי טעמים מוזיקליים מגוונים וסוגים שונים של מסיבה. בניית פלייליסט לחתונה בטבע היא תמיד דבר מקורי אותו הזוג ואני מרכיבים יחד: מוזיקה לחתונה בטבע משתלבת בהצלחה עם האושר שמעניק המרחב סביב.

אירוע שהופך מחתונה רומנטית למסיבה מטורפת

לחתונה בטבע אין גבולות ולרוב גם אין מגבלות של שעה, ואין שכנים שמתלוננים על הרעש. זה מאפשר לכם להאריך את החתונה שלכם: להספיק להקדיש זמן איכות לכל האורחים שלכם לאורך היום ולהישאר עם המון זמן, אנרגיה ומרחב למסיבה מטורפת עד אור הבוקר. זהו אחד היתרונות המרכזיים! לחתונה בטבע יש פוטנציאל אדיר להפוך למסיבה בפול אנרגיה ולנצל עד הסוף את ההזדמנויות שמציע המיקום שלה.

איפה זה "הטבע" ?

כמעט כל מקום יכול להתאים לחתונה, בתנאי שאתם ואנשי המקצוע שבחרתם מתמודדים נכון עם האתגרים שהוא מציב. הטבע מתחיל בגינה של ההורים, דרך רחבה ביער או על חוף ים ומגיע אל פסגות ההרים. קחו בחשבון שלא כל האורחים יכולים לטפס בדרך כורכר במעלה ההר ותאמו ציפיות (אם נדרש) בכל הנוגע לנעלי עקב, למשל. אבל בהחלט יש גם טבע נגיש ונוח. לכן בחרו מראש במקום שיהיה נגיש לאורחים שאתם מזמינים – ובוודאי נגיש לספקים שיובילו ציוד.

לחתונה בטבע נחוצות תשתיות מיוחדות.

ככל שתתרחקו מהעיר כך יתמעטו התשתיות בשטח, ולכן יחד עם אנשי המקצוע עמם תתייעצו, עליכם לחשוב על כל הדרוש לקיום אירוע מבלי שיש במקום מטבח או שירותים, למשל, ולרוב גם לא חשמל. פותרים זאת על ידי הובלת המתקנים אל השטח. בתלות במקום ובסוג החתונה שלכם, הרבה ציוד יגיע במשאיות ורכבי הובלה, ולכן חשוב שתבררו שהספקים שלכם יכולים להגיע למקום שבחרתם. ישנם בעלי מקצוע שמתמחים בחתונות בטבע ולרשותכם עומדים מגוון פתרונות

חתונה בטבע – DJ שרון גדסי

אל תוותרו על ביקור מקדים וליווי מקצועי

אל תבחרו מקום רק על סמך צילומים. דברים נראים אחרת בשטח. אני ממליץ מאוד להגיע פיזית למקום (בתקווה גם בעונה דומה) ולהתרשם בעצמכם. בידקו בליווי בעל מקצוע היכן תהיה הרחבה, היכן ימוקם איזור האוכל או השירותים, סוג התאורה ומערכת החשמל ועוד. נסו לראות סרטונים של אירועים דומים שנערכו במקום. חשוב לבחור בבעלי מקצוע אמינים וותיקים, המנוסים בדיוק בסוג זה של חתונות

עונה ומזג אוויר

בירור קצר ברשת יתן לכם מידע חשוב על מעלות, אחוזי לחות וסיכויים לגשם סביב התאריך שבחרתם. התייעצות עם מי שעבורו חתונות בטבע זו התמחות תעניק לכם טיפים שיחסכו מכם כסף, זמן, טעויות ומבוכות. המידע שתשיגו יקר וכך תוכלו לבחור בתאריך ההולם ביותר את המקום והאירוע שלכם. הטבע מחבק אך יכול גם להפתיע עם מטר קליל: צמצמו את הסיכוי לכך בבחירת תאריך נכון.

מאירוע צנוע ועד לחתונה גרדיוזית

אירוע בטבע מאפשר לכם כל היקף וכל רמת השקעה שתרצו. הייתי בחתונות נהדרות בהן עיקר ההשקעה היה בהגברה ואת האוכל הביאו האורחים, ועד להפקות ענק בהשקעה יקרה, עם צוותים גדולים ותשתיות נרחבות. אני רואה זוגות מאושרים בבחירתם בחתונה בטבע בכל היקף של אירוע. לעובדה שזוהי מסיבת טבע משלכם יש את ההשפעה הכי גדולה. יש מקומות שמתאימים לחתונה אינטימית ויש כאלו שהולמים יותר חתונות ענק, ולכן בחרו את גודל המקום לפי כמות האורחים שלכם, ונסו לשמור על פרופורציה בין השניים. 

הרחבה היא העוגן

השקיעו בעיצוב (אפילו מינימלי) של 'רחבת הריקודים' והאיזור המוקדש למסיבה. גם בחתונה הכי טבעית שיש אני רואה שהאורחים מתחברים יותר כאשר דפוס מסויים של צורה קיים עבורם: הרוקדים יחושו יחד ב'רחבה' שתיצרו והמרחבים סביב יספקו לכם תפאורה מושלמת ולא 'יבלעו' את הרוקדים. לעיצוב חשיבות רבה וכידוע פינת זולה שקטה ופינות ישיבה מזמינות יעניקו לאורחים שלכם הרגשה חמימה. זכרו שאנחנו אוהבים להרגיש בבית בטבע. שימו לב כיצד נעשה הדבר באירועים וכיצד נוצרת תחושת אינטימיות בקרב הרוקדים וחופש בחוץ עבור השאר. 

וכמו תמיד, 

התייעצו עם מי שעבורו חתונות וחתונות בטבע בפרט הן מקצוע וצבר התמחות ארוכה בתחום.