איך שומרים על רחבת ריקודים תוססת

איך שומרים על רחבת ריקודים תוססת

איך שומרים על רחבת ריקודים תוססת 1840 1228 DJ שרון גדסי

"מיומנו של דיג'יי": איך אני הופך את הרחבה למרכז?

הפוסט\מאמר הזה אישי יותר ומתאר דברים מנסיוני ומהזווית המקצועית שגיבשתי במהלך השנים. התשוקה למוזיקה ולהיות האדם שאחראי להצליח להניע מאות חוגגים בוערת בי מגיל צעיר, ורמת ההתרגשות שלי זהה מאז בכל אירוע מחדש. הטיפים יסייעו לכם להפיק אירוע מוצלח יותר ולהימנע מטעויות נפוצות.

המטרה: מסיבה ארוכה ורחבה מלאת אנרגיה וחוגגים

לזה אני יוצא ממוקד בכל פעם עם הפלייסליסט שגיבשנו יחד, שכולל אופציות וטווח פעולה. הפלייליסט הזה משקף את טעמכם, אך לא פחות, את הגישה שלכם כלפי האורחים שלכם. יש זוגות פתוחים יותר ברשימת השירים לחתונה ויש זוגות שהם ספציפיים מאוד בכל הקשור למוזיקה לחתונה. מניסיוני, שווה לשמור על ראש פתוח ולהעניק חופש פעולה מקצועי (מוסכם מראש) לדיג'יי שסומכים עליו, שכן שם אנו מככבים

איך שומרים על רחבת ריקודים תוססת. DJ שרון גדסי

רחבת ריקודים תוססת מתחילה בבחירת הדיג'יי לחתונה

אני מודע היטב לכובד האחריות שיושב עלי ומגיע לתפקיד בריכוז מלא ולאחר הכנה טובה איתכם. בפגישות לקראת החתונה אני עובר עם הזוג על התיזמונים לאורך הערב, מתי מתוכננת כל פעולה ומוודא שאתם פנויים בזמנים החשובים לרחבת הריקודים. אנו מגבשים רשימת שירים לקבלת הפנים דרך שיר החופה, שבירת הכוס והסלואו, הפסקות האוכל וכמובן ריקודים בחתונה. בזמן אמת, דיג'יי מנוסה בחתונות מבטא את היכולת המקצועית שלו בהגעה למקסימום רוקדים ברחבה ושמירה על מסיבה סוערת. להגברת האימפקט, ניתן להסתייע בעוד דברים שיזרימו חוגגים לרחבה:

"הוצאות דלק"

אלכוהול מתדלק מסיבות, ועל כך אין לי הרבה מה להרחיב שכן סביר שהתנסיתם בכך בעצמכם. השקעה באלכוהול משתלמת ואני מתרשם לאורך השנים מהרמה המשתבחת בחתונות בארץ. אבל אלכוהול טוב הוא רק חצי דרך – זכרו שחשוב להביא את הדרינק אל הרוקד ולא לחכות שאנשים יעזבו את הרחבה כדי ללכת לבר. יש מגוון אופציות לשינוע אלכוהול לרחבה, יש צוותים שמתמחים בכך ומקומות שמציעים זאת, ויש גם מגוון של משקאות – לא לכל קהל ולא לכל שעה מתאימים אותם משקאות. כמו תמיד, התייעצו עם מספר אנשי מקצוע לפני שתבחרו. מנסיוני לקהלים שונים יש טעמים שונים ומומלץ לברר מה מתאים לאורחים שלכם. 

גימיקים ואטרקציות

מגוון חברות מתמחות בהמון אטרקציות לחתונה, חלקן מוצלחות יותר וחלקן נראות לעיתים כמו בזבוז. יש אטרקציות אשר מנוקדת מבטו של דיג'יי תורמות למסיבה. נסו לכוון לדברים שמושכים את האנשים אל הרחבה ומשאירים אותם שם: זה יכול להיות אוכל, קינוחים, אלכוהול או כפכפים נוחות לנשים על עקבים, דוכנים שתוחמים את הרוקדים – העיקר שהאטרקציות לא 'יגנבו' רוקדים בזמן הלא נכון

איך שומרים על רחבת ריקודים תוססת. DJ שרון גדסי

התזמון של שימוש באטרקציות השונות חשוב מאוד, שכן ראיתי כבר כיצד לוח מגנטים או עוגיות מרוקנים חצי מהרחבה. דיג'יי מנוסה יגבש יחד איתכם את הלו"ז האופטימלי.

חלקו קצת אחריות.

בחרו מראש חברים וקרובים שאחראים על הקמת האורחים לרקוד. זה תפקיד קל ונעים וככל שהאנשים שבחרתם יצליחו כך תשיגו רחבת ריקודים מלאה בחתונה. זה תפקיד כמו כל התפקידים שבני המשפחה הקרובים והחברים מקבלים ויש לו חשיבות רבה, וכך גם ליוזמה שלכם.

בנוסף, זכרו: אפילו אם שולחן שלם צולל עמוק בחומוס שלו, כשהכלה תגיע אליו היא תצליח להקים אותו לרקוד. זה שווה סיבוב זריז של פחות מדקה בין השולחנות. השקיעו מעט בהובלת אנשים לרקוד – הם שם בשביל זה וגם כי הם אוהבים אתכם. תאמו זאת עם הצלמים שלכם והזמינו אורחים להצטלם איתכם ברחבה. זו דרך להשאיר הרבה אנשים ברחבה אל השיר הבא יחד. 

בחירת גודל המקום לפי כמות האורחים

היה לי העונג והכבוד להניע מאות חתונות מדליקות וצברתי תובנות רבות. גודל הרחבה משפיע. אני מניח שגם אתם נכחתם בחתונה שהיו בה מעט אורחים ביחס לגודל המקום. אם טרם בחרתם מקום, אל תשכחו לשקלל את הנתון הזה ולהתרשם בפועל. אם כבר בחרתם מקום דעו שניתן 'להקטין את הרחבה' כך שתהיה יותר מזמינה, תחומה ותיתן פיל אנרגטי מאוד. לעיתים תוחמים את הרחבה בדוכנים של אוכל או אלכוהול וכך כאמור מסייעים לשמור את הרוקדים בפנים. 

רקדנים גלויים!

כמו שיש רקדנים סמויים, היו אתם רקדנים גלויים. האורחים שם בשבילכם ורוצים להיות איתכם. אם אתם רוצים רחבה מלאה – תנו דוגמא אישית וסחפו את כולם איתכם. אני מצידי מבטיח להגיש מוזיקה ישר אל תוך הלב שלכם. ההצלחה וההתרגשות שלי היא לקבל מכם מבטים מאושרים תוך כדי – זו פסגת המקצוע! 

אז הרחבה נראית ומרגישה אחרת כשהזוג רוקד בה מאשר כשהזוג מצטלם עם דודים וסלטי חצילים. 

לכל דבר יש את הזמן הראוי לו: אנו נתזמן יחד, לפני האירוע ובשלווה ורוגע כל פעולה,

כך תימנעו מטעויות תכנון שגוזלות זמן אירוע יקר

לסיכום:

  • אם אתם משלבים אטרקציות, בחרו בפירוש בכאלו שמכוונות לרחבה ולא החוצה 
  • דיג'יי מנוסה לחתונות יתזמן איתכם כל פעולה כך שהרחבה תישמר לוהטת
  • בחרו מקום המתאים לכמות האורחים, או ארגנו רחבה פרופורציונלית 
  • בחרו דיג'יי מקצועי – אך כזה שאתם מתחברים אליו ברמה האישית
  • בחרו אנשים שיהיו אחראים על הקמת, השקיית והנעת היושבים 
  • זכרו שהתקרה עפה כשהזוג ברחבה ולא בשולי הגן

תכנון מוקפד של הלו"ז עם בעלי המקצוע השונים יעניק לכם ולהם ביטחון ושלוות נפש. בחרו באנשים אמינים ואחראים: לניסיון והתמחות אין תחליף. התייעצו עם כמה בטרם תבחרו וחפשו תמיד חוות דעת –

ואתם מוזמנים להתייעץ גם איתי.