חתונה בצהרי שישי – מתחילים באפטר פארטי!

חתונה בצהרי שישי – מתחילים באפטר פארטי!

חתונה בצהרי שישי – מתחילים באפטר פארטי! 2300 1534 DJ שרון גדסי

חתונה בשישי היא אחד הטרנדים האהובים עלי ביותר והזדמנות למסיבת צהריים משוגעת – או לאירוע באווירה רגועה, לפי ההעדפה שלכם. חתונה בשישי הפכה להיות מבוקשת מאוד ואולי גם לכם יצא ליהנות באחת. החבר'ה שמתחתנים כיום יודעים לחגוג חזק בכל שעה, בטח ביום בו לא הייתם בעבודה ואתם לא הולכים לעבודה למחרת.

מתעניינים בחתונה בשישי? שימו לב לכמה נקודות התייחסות שיעזרו לכם לתכנן בהצלחה. המטרה שלי היא לחלוק איתכם תובנות וידע שרכשתי במהלך שנים ארוכות של אירועים מדליקים, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הכי טובה עבורכם לפי הנסיבות שלכם ולהימנע ממוקשים שעליהם אולי לא חשבתם.

אווירה ייחודית

שישי הוא ללא ספק אחד הימים האהובים בשבוע, אם לא האהוב שבהם. רוב האנשים לא עובדים בשישי ובשבת ומגיעים לחתונה במצב רוח קליל, ביום חופשי ולקראת יום חופש, בלי הרבה דאגות ולא אחרי יום עבודה מעייף. בנוסף, לרבים "אין הרבה מה לעשות" בשישי בצהריים ומסיבה מגניבה ומרגשת עם אוכל טוב עדיפה על קניות בסופר או ישיבה בבית קפה. שאלו את עצמכם – מה אתם עושים בשישי הקרוב בצהריים? האם הייתם נהנים לקפוץ לחתונה של חברים? דמיינו את עצמכם מבלים בראש טוב כבר סביב אחת עשרה בבוקר כשלפניכם יום כייפי, נטול דאגות ורווי בשמחה ומוזיקה מקפיצה.

אווירת מועדון, דנס בר או פאב – לבחירתכם

זהו שיקול שתלוי בכם ובאופי האורחים שלכם. חתונה בשישי מומלצת גם לחובבי מסיבות פרועות וגם למי שמחפש אווירה רגועה יותר. אני רואה בשישי בצהריים חתונות שמשלבות ארוחת צהריים שלווה עם מסיבה אנרגטית. בשישי בצהריים קל להגיע אל כל האורחים שלכם, מקהל רגוע ובוגר ועד חבורת קרחניסטים 🙂 הקהל מתנהג אחרת, משוחרר ועליז – אין ספק שחתונה בשישי זה דבר מיוחד. 

האורחים רעננים

לחלק מהאורחים זוהי מעמסה להגיע מהעבודה לחתונה והם עדיין בטלפון בזמן האירוע. חתונה בשישי בצהריים מנתקת אתכם משבוע העבודה הרגיל והאורחים מגיעים רעננים ושלווים, בראש פתוח לבילוי וללא החשש לקום עייפים למחרת. עבור רבים זהו פינוק וזמן מושלם לאכול טוב ולחגוג בשמחה, לשוב הביתה לערב כייפי אחרי שהעבירו זמן כייפי איתכם. בתקופה בה אתם מתעניינים ומחפשים בעלי מקצוע שונים, נסו גם להתרשם בעצמכם מחתונה בשישי, דברו עם חברים שנכחו בחתונות כאלה ושימו לב לטיפ הבא.

חתונה צהרי שישי. DJ שרון גדסי

כשרות ומגבלת זמן 

ברוב החתונות בישראל מוגש אוכל כשר, רוב המקומות מחזיקים בתעודת כשרות (וכך גם הקייטרינג). יום שישי דורש סיכומים מראש במישור הזה: השבת נכנסת והצוות שמתפעל את האירוע צריך לסיים את העבודה. בכל חתונה יש אורחים שומרי כשרות, ולעיתים שתי המשפחות וכל החברים הם דתיים, ושם ראוי לשקול אופציות בפרט למי שנדרש לנסיעה ארוכה הביתה לפני השבת. בדקו עם המקומות מהי המדיניות לפי התאריך הרצוי לכם (שעון הקיץ מאפשר מרווח זמן גדול יותר) ומהן האופציות לאורחים שומרי שבת.

בהכללה – מחיר זול יותר

למרות שחתונות שישי בצהריים הפכו מבוקשות מאוד לעיתים הן יהיו זולות יותר בהשוואה לימים מבוקשים אחרים. בנוסף, אם אין לכם שפע זמן להתכונן, הרי שסביר יותר למצוא מקומות שעדיין פנויים. ההפרשים לא עצומים אך עבור מי שרוצה לחסוך זוהי הזדמנות טובה להתמקח. עבור חלק מבעלי המקצוע זו הזדמנות להכנסה נוספת ביום בו הם לרוב לא עובדים, וכאן גם השיקול הכלכלי הוא לטובתכם (ברוב המקרים).

אם אתם 'בחוץ' – שימו לב למזג האוויר 

חתונה בשישי בצהריים נערכת לרוב בחודשים החמים ופעמים רבות בגנים פתוחים, על מנת להנות עד הסוף מהייחודיות של חתונה שכזו. שימו לב לעונה ולתאריך המתוכנן, וכמובן – למיקום האירוע. לאולם ממוזג יש יתרונות כאשר חם ולח בצהריים. יש איזורים בארץ בהם נעים ברוב ימות השנה. מנסיוני, המקומות כיום ערוכים להתמודד עם חום ולחות, ובמקביל גם הזוג – חתונה בצהריים בימים חמים מחייבת איפור עדין יותר, תסרוקת ולבוש קלילים יותר והתאמה למזג אוויר חם.

נקודות נוספות

  1. מאפרת: מתי צריך להתחיל להתאפר כדי להספיק להצטלם ולהתחיל לקבל אורחים ב 11:00 ? בערך סביב שש בבוקר, וזה כולל גם את המשפחה וזמן לצילומים בדרך לאירוע. 
  2. צילום: צילומי שישי בבוקר מעניקים אווירה מיוחדת של תאורת בוקר. צלמת או צלם טוב יידעו להפיק תמונות מיוחדות. הלו"ז לא מאפשר לכם יותר מדי מקומות ולכן תכננו בקפידה.
  3. שבת חתן: אם אתם מתכננים לחגוג שבת חתן (וחלקכם גם 'שבע ברכות' בבית) יהיה לכם ולמשפחה המארגנת פחות זמן מכרגיל להתכונן. זכרו זאת בעת התכנון.
  4. דיג'יי לחתונה בשישי בצהריים: כמי שאוהב מאוד חתונות בשישי אני ממליץ לכם לבדוק את ההזדמנות הזו לאירוע ייחודי. התחילו בתכנון מוקדם מול בעלי המקצוע השונים (לרבות איפור, צילום, הפעלות ברחבה וכד') והרב, שכן זמינות בעלי המקצוע שונה בימי שישי.
  5. אווירה מטורפת: אם חשבתם שחסר משהו לחתונות שישי מבחינת אווירת המסיבה, תחשבו שוב. אולמות רבים עדיין מחפשים את התקרה שעפה להם במסיבת חתונה בלתי נשכחת 🙂 

לסיכום,

חתונה בשישי בצהריים היא אושר גדול. קבלת פנים מחוייכת שיכולה להתחיל גם בעשר בבוקר, מוזיקה מדליקה שתופסת את האורחים ואוכל ממנו אפשר להנות בכיף: ארגון נכון של חתונה בשישי לפי הטעם שלכם יצליח לקחת אתכם למקום מיוחד, מקורי ומגניב.

אספתי כאן נקודות המוכרות לי ממקור ראשון לאחר שנות ניסיון ארוכות והמון חתונות מדליקות בשישי בצהריים, ויש עוד נקודות – יש מקומות מסויימים ובעלי מקצוע שיסכימו לגלוש אל תוך השבת, יש חתונות שישי בטבע עם פחות מגבלות, יש חתונות ללא תעודת כשרות – כל אלו נתונים  לשיקולכם, ואתם תמיד מוזמנים להתייעץ איתי ולשמוע איך נראים הדברים מעמדת התקליטן.